viernes, 17 de julio de 2009

Lluís Llach. Per un tros del teu cos


PER UN TROS DEL TEU COS
Per un amor tan tendre
què donaria jo,
què em deixaria prendre
per un tros del teu cos.
Com el pagès que es lleva
per a fer el seu camp d'or,
jo et faria meva,
et llauraria el cos.

Pels teus ulls tan negres,
jo apagaria el sol;
que només les estrelles
fossin el teu bressol.
Junts faríem la drecera
caminant sense por;
jo et trauria les pedres,
i el vent del nord, la pols.


............................

POR UN TROZO DE TU CUERPO
(PER UN TROS DEL TEU COS)

Por un amor tan tierno
que es lo que daría yo.
que me dejaría tomar
por un trozo de tu cuerpo.
Como el payes que se levanta
para hacer su campo de oro
yo te haría mía
te labraría el corazón.

Por tus ojos tan negros
yo apagaría el sol
para que sólo las estrellas
fueran tu cuna.
Juntos haríamos el camino
andando sin miedo
yo te levantaría las piedras
y el viento del Norte el polvo.

Lluís Llach

No hay comentarios: